pühapäev, 1. detsember 2013

Rahulikku Jõuluaja algust!

Saabunud on üks aasta oodatumaid kuid - Jõulukuu.Sel kuul tuleks kindlasti varuda aega, et mõlgutada mõtteid möödunud aasta tegemiste üle. Kas liigun oma tegemistega õiges suunas, viivad need mind lähemale oma unistuste elule?
Täpselt pool aastat ei ole ma oma blogis mitte ühtegi postitust teinud. Aga loomulikult ei tähenda see, et ma tegevuseta (loe: ilma kudumiseta) oleks istunud. Valminud on uusi rätimustreid, ise olen neist küll läbi kudunud ainult ühe.
Juba aastaid on mul arvutisügavustes "laagerdunud" rätimuster "Pauliine". Ühel suvepäeval tundus, et nüüd on selle räti aeg tulnud. Võtsin mustri ette ja andsin viimase lihvi. Head sõbrad Ülle ja Tiina olid kohe nõus uue rätimustri läbi kuduma.Ülle ja Tiina rättidel on üks väike erinevus laias servapitsis.

Rätik "Pauliine" - kudus Tiina A.

Rätik "Pauliine" - kudus Ülle R.


Minu näppude vahel valmis aga täiesti uhiuue mustri järgi rätt "Ingria".  "Ingria" on stiililt ja mustriskeemide poolest räti "Kathariina" noorem õde.

Rätik "Ingria"



Tänan lugemast ja vaatamast! 


2 kommentaari: