laupäev, 1. juuni 2013

Esimene räti kooskudumine!


Eelmisest postitusest on möödas küll juba peaaegu kaks kuud, kuid see ei tähenda, et olen käed rüppes istunud. Hoolimata viiruste hooajast, olen ma ikka rätimustrite loomise ja kudumisega tegelenud.
Äsja valmis haapsalu sallidest/rättidest inspireeritud kolmnurkne rätt - räti "Linda" noorem õde.
Ja selle räti puhul ei olnud mul vaja kaua mõelda, mis uue räti nimeks saab.
See rätt on pühendatud Sulle, armas Tiina A.
Tiina inspireeris mind uue räti loometöö ette võtma . Tema tegi ka esimese proovikudumise. Koos muutsime mustri veel ilusamaks. Tänan Tiina!
Las pilt räägib enda eest :
Rätt "Tiina" - selle imelise räti kudus Tiina A.
 Täpsemalt Tiina räti kohta tema blogis : http://tiinablogi.wordpress.com
 Minu rätt on ka valmis ja pildistatud - aga digifotokas otsustas minuga hetkel koostöö peatada. Pilti saab teha, aga vot arvutisse ei lase laadida. Üritan kõik teha selleks , et meie koostöö jätkuks ja peagi ka minu räti pilt siin postituses ilutseb .
NB! Kel puudub FB-i konto, aga kudumissoov on suur, siis ei pea nad ka kõrvale jääma. Saadke aga osalemissoov e-mailile.

                           Tänan lugemast!

2 kommentaari: