reede, 1. märts 2013

SK rätt "Piret" - täies hiilguses!

 Seekordne salakudumise rätt on traditsiooniliselt pitsiline. Lõng, mida kasutasin, on meriino-puuvilla segu : 
60% meriinot ja 40% puuvilla. Kuna see lõng on peenike, 50 grammis 700 meetrit, siis kasutasin seda  2-kordselt. Minu rätile kulus 110 grammi ja mõõdud said: 185/89 . Kuna ma kudusin sellest lõngast esimest korda, siis ei teadnud, kuidas ta peale viimistlemist "käitub". Kahjuks ei hoia ta nii hästi vormi nagu villane. Aga pehme ja mõnus on see rätt küll.

Rätiku serv

"Piret"



 

6 kommentaari:

  1. Mina loodan täna 2. vihjega lõpule jõuda ja nii hea on juba praegu näha, mis sellest kõigest välja tulev. Kaunis rätt! tumevalge

    VastaKustuta
  2. Tänan Tumevalge! Nii palju on juba erinevat värvi rätte valminud, üks ilusam kui teine!

    VastaKustuta
  3. Minu poolt siis lisandub varsti mustast lõngast rätt. tumevalge

    VastaKustuta
  4. Nii kaunis rätt!!!
    Kas mustrit saaks kuskilt saada?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan Rika! Mustreid saab osta küll. Siin on neist ülevaade : http://hayleypitsid.blogspot.com/p/minu-disainipank.html
      Hayley

      Kustuta