neljapäev, 25. oktoober 2012

Uus "salakudumine" - talverätt "Victoria" .


       Tähelepanu! Registreerumine "salakudumisele" on lõppenud!
Umbes nädal peale viimase vihje ilumist, s.o. detsembri esimese nädala jooksul, on räti "Victoria" muster müügis "Minu Disainipangas" ! 

 Juba eelmises postituses vihjasin, et tulemas on uus "salakudumine". Seekord siis midagi talveteemalist. Ei, ma ei kavatse hakata kuduma lumehelbeid ega kuusekesi. Paljud mu armsad kudujad on avaldanud soovi, et võiks kududa mõnest jämedamast lõngast, sooja ja mõnusat. Pole probleemi. Seega ei tule uuest rätist pitsilist ja õhkõrna, vaid palmikutega kolmnurkne rätt. Aga, et mustris on ka õhksilmuseid mingil määral, siis võib ikka uue räti liigitada pitsrättide hulka. 
Kuna juba eelmist "salakudumist" katsetasin FB-i keskonnas, siis tuleb ka seekordne seal. Mulle  mugav ja ka paljudele kudujatele - kogu teema on ühes kohas. Panen sinna mustrvihjed üles ja kõik kudujad saavad esitada küsimusi, panna üles pilte jne. Kuna aga kõik mu FB grupi "Hayley pitsrätikud" liikmed ei koo seekord, siis tegin uue "salakudumise" jaoks uue grupi : SK "Talverätt Victoria".
Üks tähtis muudatus on veel: kuna mu isiklikus elus on toimunud viimasel ajal palju muutusi, siis neist tingituna olen ma sunnitud tegema "salakudumise" tasulise. Olen plaaninud osavõtutasuks 2.- eur. Hiljem läheb muster müüki ja siis juba mitu korda kõrgema hinnaga.

SK  "Talverätt  Victoria"

 Algus  :  2.november

Lõng: vastavalt soovile. Kuna mustris on palju palmikuvõtet, siis minu soovitus on ühevärviline. Sobivad sellised lõngad, kus on 50 grammis umbes 220 m . Eelmiste "salakudumistega" olen selgeks saanud, et võin küll öelda umbmäärase lõngakulu, kuid ikka on see erinevate kudujate poolt nii erinev. Oleneb ju see lõngast, varrastest, kuduja kudumistugevusest.  Oma rätile olen arvestanud umbes 200 grammi.

Osavõtutasu: 2.- EUR 

Osavõtust palun teada anda e-mailile: heili.s-g@hotmail.com   Kui kellelgi ei ole FB kontot, aga tahab osaleda, siis see ei saa takistuseks - osaleda saab ikka, saadan mustrivihjed e-mailile.


 

5 kommentaari:

  1. Ma ei ole FB kasutaja, seega..... kas mul puudub võimalus osaleda? tumevalge

    VastaKustuta
  2. Palun vabandust, ma lugesin postitust lohakalt. Saadan kirja. tumevalge

    VastaKustuta
  3. Tere Tumevalge! Kahjuks ei ole Su kirja veel saanud. Kui e-mail mingil põhjusel läbi ei tule, siis võid kirjutada ka IT foorumi postkasti. :)

    VastaKustuta
  4. Palmikud on huvitavad. Kas sisaldab ka nuppe? (ma ei oska neid normaalseid kududa) Isegi mõtlen sellest rätist juba mitu aega... kuigi kudupraktika pole suur.

    VastaKustuta
  5. Tere Drex! Seekord on mu rätik "nupuvaba". Võid julgelt osaleda. :)

    VastaKustuta