kolmapäev, 10. oktoober 2012

"Kirke"

Tükk aega on jälle möödas, mil tegin viimase postituse siia. Aga nii palju on ka mu elus vahepeal muutunud. Pisike poja on nüüd lasteaialaps ja mina jälle "koolilaps". Õpin nimelt TTHK -s müügikonsultandiks rõivaalal. Mind on juba lapsest saadik huvitanud õmblemine ja mood. Nii huvitavad on stiiliõpetuse, värvusõpetuse, materjaliõpetuse jm. erialased tunnid. Ma naudin jälle koolipingi "nühkimist". 
Kudumisega olen ka tegelenud, aga mitu asja on pooleli veel. Samuti olen ikka oma rättide mustreid  kirja pannud. Ühe neist , "Kirke", andsin oma kallile sõbrannale Astrale kududa. Nüüd sain ka pildid tema poolt kootud rätist. Ta lubas mul lahkelt ka Teiega, mu armsad kudusõbrad, neid pilte jagada. Ja siin ta siis on, minu järjekordne looming ja Astra teostus:

"Kirke"



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar