neljapäev, 23. august 2012

" Romiina "

Möödas on juba terve kuu ja natuke peale, kui alustasin räti "Romiina" salakudumist. Olen juba näinud paljusid imeilusaid rätte. Tublid olete! Suur tänu kõigile kaasakudujatele, kes mind järjekordselt usaldasid ning "pimesi" pitsrätti kudusid. Sel korral ei olnud see nn. avalik kooskudumine ja  nii see ka jääb. Kes soovib rätti "Romiina" kududa, võib rätimustri peagi minu "Disainipangast" soetada.

  
"Romiina" andmed :
Lõng: Midara ROMA ( 100g / 750m )
Lõngakulu: 80 grammi ( 600m )
Vardad: nr.3
Mõõdud : 170 / 85 cm

3 kommentaari:

  1. Bonjour!
    ton blog et tes créations sont tout à fait magnifiques.
    Bonne journée,
    Vanessa.

    VastaKustuta
  2. See rätt on minu jaoks ainuõige rohelisena! Nagu oli ka see lõng, mida ma kohe algul kerima jooksin. Paraku osutus see hakk-lõngaks (koid, koid, kes muud) ja nii ta mul kudumata jäigi :(

    VastaKustuta