esmaspäev, 13. veebruar 2012

" Sõbrapäevaloos"

Homme on Sõbrapäev. Sel puhul loosin ühele blogi külastajale sõbrapäevakingituse.
Kingituseks on üks minu Disainipangas olevatest mustritest. Võitja saab endale vabalt valida.

Loosis osalemiseks ei ole vaja teha muud, kui jätta kommentaaridesse oma nimi.

Loos läheb lukku teisipäeval, 14. veebruaril, kell 21.00 .

45 kommentaari:

  1. Mina tahaksin üksnes nime mahajätmisele lisaks ka küsida, mul kripeldab ikka see Emma hingel (see, mis minu jaoks nii armsalt ämblikune paistab :) palun ära pane pahaks, et ma seda nii interpreteerin). Kas see on ehk mingil moel valmimisjärgus? Tegelikult on mure selles, et praegu paistab sobiv lõng silmapiiril, ostaksin ära, aga kas 100gr, 800m on piisav hulk?
    Parimate tervitustega,
    Maia aka Barbaara Lohe

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Rätik "Emma" on kudumisega lõpusirgel. Vahepeal tulid lihtsalt kiiremad tööd vahele ja seda koon endale. Mina kasutan meriinolõnga, kus 100 grammis on 1400 m. See lõng muidugi venib ka veel . Põhimõtteliselt peaks Sul 100 grammist piisama. Oleneb muidugi kui suurt rätti soovid. Aga Sa saada mulle oma e-maili aadress ja siis annan täpsemalt infot.

      Kustuta
  2. Mina tahan ka sõbrapäeva kingitust ! :D

    Astra.

    VastaKustuta
  3. Mina ka sooviks mustriloosis osaleda!
    Pille

    VastaKustuta
  4. Väga kaunid mustrid, ikka võtan loosist osa!
    Snowdrop

    VastaKustuta
  5. Soovin ka sõbrapäevaloosis osaleda! Imetlen väga Sinu mustreid! :)
    Ruth

    VastaKustuta
  6. Imeilusad mustrid,soovin loosimisest osa võtta.
    Kaunist sõbrapäeva.
    Ulvi

    VastaKustuta
  7. Ma ei ole küll veel elusees ühtegi rätikut kudunud, aga... need mustrid on nii väga ilusad.
    Diana

    VastaKustuta
  8. Imekenad rätid on sul alati olnud, soovin ka loosimisest osa võtta.
    Päikselist sõbrapäeva,
    Pipieri

    VastaKustuta
  9. Kaunist sõbrapäeva Sullegi!
    Osaleksin ka loosis:)
    Ruth /nr. 2 siis/ e. Kungla rahvas(isetegijas)

    VastaKustuta
  10. Mina ka ,mina ka ! Nii ilusate mustrite loosist ei saa kõrvale hoida :)

    Päikest igasse päeva !

    Piret (pirgo MM-is)

    VastaKustuta
  11. Verpin
    Südames kooks pitssalle kogueg, tegelikkuses aega napib, aga sinu sallimustrid on nii ilusad, et ei suuda kiusatusele vastu seista ja tahaks ikka kududa :) Seega loosi minagi.

    VastaKustuta
  12. Oi kui tore loosimine! Ilust sõbrapäeva ja osalen loosimises!

    Liane (sipsu5 IT-s)

    VastaKustuta
  13. Kaunist sõbrapäeva! Ootan põnevusega 23.ndat veebruari ja loomulikult sooviks minagi loosis osaleda.
    Tervitustega,
    Retsete (MM/IT)

    VastaKustuta
  14. Sooviksin ka loosis osaleda :)

    Kaisukas

    VastaKustuta
  15. Mõnusat sõbrapäeva!!!
    sellises loosis ikka osaleksin :)

    VastaKustuta
  16. pisipahalane tahaks ka mustriloosist osa saada

    VastaKustuta
  17. Nii kaunite rättide looja loosist lihtsalt peab osa võtma.
    Härm

    VastaKustuta
  18. Kaunist sõbrapäeva mustriloojale !
    Pirre

    VastaKustuta
  19. Imetlen su pitsiloomingut! Ilusat sõbrapäeva! Osalen loosimises ka :)

    VastaKustuta
  20. Väga kaunid rätikud, kindlasti peab loosis osalema :)
    Toredat sõbrapäeva!
    Angela

    VastaKustuta
  21. Imekaunid rätid! Kaunist sõbrapäeva! Osalen loosimises.

    VastaKustuta
  22. Soovin ka loosimises osaleda!
    Toredat sõbrapäeva!
    Helin12/Helinake

    VastaKustuta
  23. Hea meelega osalen loosimises ja kui loosiõnne ei ole, siis saame ehk teistmoodi kaupa teha...
    Ivi e. iivikas33 e. Lissu47

    VastaKustuta
  24. Hei, hei!
    Ma jõudsin ka veel lõõtsutades pärast pikka tööpäeva kohale. :D Kole mõeldagi,et ma oleks selle võinud maha magada.
    Ma avastasin IT-s, et ma olen sind fännama hakanud juba 2010 aasta suvel (oli vist, ehh vana mälu) ku iuurisin su käest ühe ilusa mustri kohta.
    Midagi pole muutunud - su mustrid on jätkuvalt imeilusad ja kutsuvad kuduma, samas ei ole nii igavad, et saaks tülpimus tekkida.
    Seega pistan oma varbad ka loosikasti ja hoian pöidlaid pihus... (ohverdan selle ühe kuduõhtu.. )
    Imelist sõbrapäeva - et see päev oleks täis rõõmu, sooje kallistusi ja häid sõpru, eks kõik sind meeles peavad!!
    Anneli alias anxy (MM & IT)

    VastaKustuta
  25. Ikka kommentaar kirja, kuidas siis muidu. Käin Su kudumeid aeg-ajalt imetlemas.
    Annero MM-st

    VastaKustuta
  26. No igaljuhul jätan nime - Annika. Sellistest pitsidest ei loobu küll ilma võitlemata! :)

    VastaKustuta
  27. Osaleks ka loosis: sirts75

    VastaKustuta
  28. Mul oleks väga hea meel kududa mõnda sinu disainitud rätti. Suured lemmikud on Margitha ja Mystic Rosie, mida tegelikult siiani veel ei saa osta :)
    Imelist sõbrapäeva!

    Cassie

    VastaKustuta
  29. Soovin ka mustriloosis osaleda :)
    Ilusat sõbrapäeva!

    helu(MM-is)
    Helen

    VastaKustuta
  30. Sooviksin ka loosis osaleda.
    liina@kuukivihelmepood.ee

    VastaKustuta
  31. Sellisest toredast asjast ei saa mitte mööda minna ehk siis võtan minagi ritta (ehk veab) :)

    rion

    VastaKustuta
  32. Mustrid ja rätid on imeilusad!
    kaiekk

    VastaKustuta
  33. Tere! Osalen ka loosimises! :)
    annely005@gmail.com
    isetegija anelly

    VastaKustuta
  34. Vaat ms vaffa sõbrapäevaüllatus. Egas miskit, olen osaline, kui na lahkelt pakutakse.

    VastaKustuta
  35. Ilusat sõbrapäeva!
    ode
    ode78@hot.ee

    VastaKustuta
  36. Väga kena üllatus:) Ilusat sõbrapäeva!

    VastaKustuta
  37. Ilusat sõbrapäeva! Soovin ka loosimises osaleda.
    Ketlin
    ketlin.molder@gmail.com

    VastaKustuta
  38. Toredat sõbrapäeva! Imeilusad rätid Sul kõik reas siin, jõudu uute mustrite seadmisel :) Ootan juba uut salakudumist ;)
    Malle/lulla

    VastaKustuta
  39. Imelised mustrid, mitte ei saa kõrvale jääda loosimisest!
    Ilusat Sõbrapäeva!

    VastaKustuta
  40. Imelist sõbrapäeva, päikest ja rõõmu:)
    Karin/Katriina

    VastaKustuta
  41. Romantilist sõbrapäeva! Väga kenad rätid!
    Anneli
    anneli.randmae@gmail.com

    VastaKustuta
  42. Head sõbrapäeva kõigile!

    Võtan ka sappa! Pole küll kunagi ühegi loteriiga vedanud, aga kui ei osale, siis ei saagi ju teada, et jälle ei vedanud :D.

    Taive.

    VastaKustuta