neljapäev, 23. veebruar 2012

Salakudumine "Linda" - 1. vihje on saadetud!

Lõpuks ometi saan ma postituse teha. Täielik müstika on minu jaoks, miks ma ei saanud teha enam postitusi siia ja muuta oma varasemaid postitusi. Ja kuidas ma nüüd saan -  installisin oma arvutisse teise interneti brauseri. See laseb. Hea, et niigi läks.
Öösel ja varahommikul saatsin kõigile salakudumisest osalejatele 1.vihje. Loodan, et kõik on ilusti kätte saanud. Kui on juhtunud nii, et mõni osaleja pole, siis palun kindlasti minuga ühendust võtta.
Kui on veel soovijaid osalema salakudumises, siis nimekiri on endiselt avatud. Aga palun arvestage sellega, et see kooskudumine ei ole päris algajatele. Ma ei ole seda nii mõelnud, et koos salakudumisega õpetan ka kõikki , kes veel ei oska pitsrätte kududa, neid ka kuduma. Muster on skeemidena ja nii see ka jääb. Ma ei hakka õpetusi pika tekstina kirja panema. Vabandan, kui tekitan sellega kellegis pahameele..

Nädal on möödas sellest, kui saatsin salakudumise esimese vihje. Ma ei hakanud uut postitust tegema ja lisan pildi siia. 




4 kommentaari:

  1. Väga ilus muster, tänan. Sain esimese vihje valmis. Sirje

    VastaKustuta
  2. Tõesti väga armas muster ! Ootan ka juba uut vihjet ;)

    VastaKustuta
  3. Muster käes ja väga meeldib! Ja väga meeldib veel see, et ei ole seda "regilaulu". Oi kuidas ma neid ei salli :S.

    VastaKustuta