kolmapäev, 21. detsember 2011

Uued rätid viimistlust ootamas.

Värskelt valminud rätt "Mystic Rosie" on hetkel venituses . Tõenäoliselt saab homme ka pildid tehtud.
Olen näinud juba teiste "salakudujate" viimistletud rätte ja need on tõeliselt kaunid.
Niikauaks , kuni saan näidata oma Rosiet, panen teile piilumiseks kaks uut rätti, mis ootavad ka ainult venitust veel.



Moonika
 
Karolina


11 kommentaari:

  1. Oi küll on põnevad.
    Ma olen sõnatu ja imetlen neid rätte.

    VastaKustuta
  2. Tõsiselt mõnusad! Jäin ka mõtlema, kas jõuaks ja jäin sellele salakudumisele registreerumisega hiljaks. Ja kui lugesin blogist, et nüüd on lõpp ja rohkem registreeruda ei saa, siis ei julenud ka tülitama hakata, et äkki ikka saaks. Kui on ei siis on ei, miks peaks mina mingi erand olema, kui ise nii uimane olen ;). Nüüd mõtlen, et oleks ikka vist pidanud ühinema küll.
    Selle ühe "tädi" pärast ära ennast vaeva, kui ta ei suuda mustrist aru saada, siis pole ta ju ka KUDUJA, kandja võib ju olla.
    Aga kõikidele mustritele soovitan küll soojalt juurde kirjutada oma õigused, ei maksa nii tagasihoidlik olla. See on ju sinu töö ja vaev. Iseasi, palju neid soovitusi ka arvestatakse :S. Fotodega on sama, vesimärk on peal, aga ikka varastatakse ja riputatakse üles netti. Kui tähelepanu juhid, siis sõimatakse nägu täis lisaks.
    Kauneid jõule ja palju ilusaid mustreid!

    VastaKustuta
  3. Kallid sõbrad! Tänan tunnustavate sõnade eest!
    Taive, Sa oleks võinud võtta minuga ikka ühendust. Kes ikka VÄGA tahtis ühineda ja kududa, selle võtsin vastu. Järgmine kord teen registreerimise teistmoodi ja kes nimekirjaga ühinevad, peavad ikka näitama ka, et koovad.
    Ilusat Jõulupühade jätku!

    VastaKustuta
  4. Aitäh Hayley!
    Ma kartsin tegelikult ka seda, et ma ei jõua seda kohe kuduma hakata ja elu näitas, et mul oli õigus. Aga järgmisega olen kindlasti käpp.

    VastaKustuta
  5. Väga, väga ilusad rätid, nii tore oli Monika nimelist kudumist näha :)

    VastaKustuta
  6. I like your Blog!

    Greetings
    Heike

    VastaKustuta
  7. Danke Heike!
    Ja tänan Monika!

    VastaKustuta
  8. Imetlen sinu rätte! Kuigi ise pole veel kooskudumiseni jõudnud, käin oma silma ikka siin blogis nuumamas. Aitähhh!!!

    VastaKustuta
  9. Tänan Marika! Aga peagi, täpselt järgmine kuu, uus kooskudumine algamas, siis võid ju juba ühineda! :D

    VastaKustuta