teisipäev, 29. november 2011

Registreerimine on lõppenud!

Täna oli mul huvitav päev. Juba hommikul avastasin, et mu postkasti on niipalju kirju saabunud. Ja oh üllatust, kõik olid soovidega osa võtta Salakudumisest. Jõudsin vaevu kirjdele vastamise lõpetada, kui neid tuli ja tuli ja ...   Tõeliselt vahva!
Loodan, et kõik, kes kirjutasid ja avaldasid soovi rätti kududa, said ka vastuse. Kui ma kellelegi kogemata ei vastanud või on kiri internetiavarustes kaduma läinud, siis palun kindlasti võtta minuga uuesti ühendust. Võib ka siinsamas kommentaarides märku anda.
Nagu juba tänase postituse pealkiri ütleb, on registreerimine salakudumisele lõppenud.
Muidugi koon ka mina koos teiega. Kasutan lõnga Midara ROMA ja vardaid nr.3. Kohe, kui mul on kootud esimene "vihje", siis näitan ka oma valmivat tööd. Nüüd aga kuduma!

3 kommentaari:

  1. Mustrimaailma kuduhoolikud alles eile avastasid selle kooskudumise siin ja oleks kindlasti veel soovijaid....

    -LillySmuul-

    VastaKustuta
  2. Mul on väga kahju, et nad alles eile avastasid mu blogi. Kuid nädala jooksul on päris pikk nimekiri tekkinud ning tegin eile väikse erandi.
    Loodan, et järgmine kord registreerutakse varakult.

    VastaKustuta
  3. Nojah, ma küll "avastasin" teema kohe algul, aga lihtsalt unustasin registreeruda õigeaegselt. Kahju, aga eks ootan järgmist korda.

    VastaKustuta