neljapäev, 20. oktoober 2011

"Valentinake"

Viimasest postitusest on juba mitu nädalat möödas. Isiklikus elus on vahepeal nii mõndagi toimunud ja enamus mu energiast on läinud sinna. Kuid ega ma pole ka päris käed rüppes istunud. Seekord kudusin rätiku endale. Nii imelik, kui see ka ei ole, on see esimene rätik, mida hakkan ise kandma. Varasemalt olen sama koemustriga rätiku juba kudunud, nüüd tegin väikesed muudatused. Ka serv on teistmoodi kootud. Lõng, mida kasutasin, on jälle Midara Roma.
Siin siis on mu "Valentinake" :

 

Võtsin hommikul rätiku venitusest ära ja tegin teises toas, teises valguses uue pildi. Ja kui juba pildistamiseks läks, siis tegin uued võtted ka kahest eelmisest rätikust.


"Eliise"

"Isabel"
    

2 kommentaari:

  1. No pole neil piltidel häda miskit saab kenasti aru, et 1 uus kunitar on valminud. :)
    Muster on ääretult mõnus ja lõnga värv sammuti.
    Küll see Roma on ikka 1 hää lõng seda pean minagi tõdema :)
    Ja mis tuleb järgmiseks???
    Jään huviga ootama.

    VastaKustuta
  2. Väga ilus! Ma ei imesta, et Sul endal polnudki õlasalli...mul on sama lugu, ei ole õlasalli ega ka mütsi, mida kanda:)

    VastaKustuta