kolmapäev, 26. oktoober 2011

Meie "Mannike".

Eelmise nädala reedel sattusin üle hulga aja ühe oksjoniportaali lehele. Uudistades seal ringi, leidsin 2 minu jaoks huvitavat asja: raamat "Eesti rahvarõivad" ja rätsepa mannekeen. Kuna mu kallis sõbrannake Astra oli raamatust väga huvitatud, tegin kõik selleks , et raamatuoksjon võita. Nii see ka juhtus - Astra saab omale raamatu, või siis õigemini kõik need 3 osa, millest see komplekt koosneb.
Mina aga sain omale lõpuks rätsepa mannekeeni. Olin sellest juba ammu unistanud ning nüüd on ta mul lõpuks ometi kodus. Isegi mu pisike pojake Markus oli sellest väga elevil.  Kui ta küsis minult, mis see on, siis minu vastuse peale tuli ilus ja lühike nimetus: Manni. Niisiis, meil on nüüd kodus oma "Mannike". Oi, kus nüüd saavad mu rätid Manni õlgadel kaamera ees poosetada.


2 kommentaari:

  1. Sinu rätid on väga kaunid! Lennukaid ideid uute mustrite väljamõtlemisel, et Mannikesel ikka tihedalt tööd oleks!

    VastaKustuta
  2. Oi kui lahe ja kenake see sinu Mannike :)
    Ja tänud sulle juba ette raamatute eest, mille pärast end lausa ribadeks jooksid.
    Jään ootama neid ja ka teisi raamatuid ;)
    Aga mannile ikka palju sooje ja kauneid rätte ümber õlgade :D

    VastaKustuta