teisipäev, 4. oktoober 2011

"Eliise"

Tasapisi hakkavad mu rätid jälle valmima. Just läks venitusse uus rätik "Eliise". Muster on omalooming. Seekord kasutasin Merinos Extrat. Ja milleks ma polnud valmis-see lõng venib meeletult. Arvasin, et saan pisikese rätikukese, aga tuli , nagu arvata võib, ikka päris suur rätik. See-eest selline õrn ja õhuline. Õige värv on fuksiaroosa, aga sellise sompus ilmaga on võimatu head pilti teha. Peab ootama õiget pildistamisilma.






  








 

5 kommentaari:

  1. Ilus ja õhuline, suisa romantiline!

    VastaKustuta
  2. Väga vahva rätik sai sul sellest suurest venitusest.
    Ongi kena, et õhuline ja õrn.
    Kõik su rätikud on õrnad ja kenad.

    VastaKustuta
  3. Vapustav! Too teine ka, mis foorumis juba üleval. Minu meelest võiksid sa küll mustreid lausa müüa, ostjaid leiduks kindlasti ;)

    VastaKustuta
  4. Kena rätt :)
    Nime poolest mu noorima tütre nimekaim ;)
    Aga kuidas see lõng vormi hoiab (tokis või keras lõng)? Mul endal veel mitu tokki erinevat MerinosEkstra lõnga, aga teha enam ei julge kuna ka peale venitust jäi rätt väga lörts ja vormi ei hoidnud.

    VastaKustuta
  5. Tänan heade sõnade eest!
    Plaan mustreid müüa küpseb juba tasapisi.
    Lõngast niipalju, et see on tokis lõng, venitasin päris suure pinge all ja oli seal peaaegu terve ööpäeva. Seni on vorm alles . :D

    VastaKustuta