pühapäev, 25. september 2011

" Valentina "

Alustasin mõned nädalad tagasi järjekordse rätiku kudumist, seekord teen endale. Muster sai mõtetest teoks juba kevadel, kudusin siis ka oma emale selle mustri järgi juubeliks rätiku. Idee ja inspiratsioon pärineb vahvast blogist: New Lace-Old Traditions. http://newlace.blogspot.com/ 
Rätiku mustris on kasutatud erinevaid Waterlily motiive. Kuna minu südame on jäägitult võitnud nupud, siis oli vaja ka sellesse rätikusse luua nuppudega koekiri.



Uue rätiku koon ma lõngast "ROMA" ning seal ma natuke muudan koekirjade paigutust ja ka servamustrit. Et uuest rätikust natuke eelaimu saada, siis lisan ühe väikese pildikese.


Nii mõnus ja meeldiv on kududa, aga on selle kõige ilusa juures üks tüütu tegevus - viimistlemine. No ei saa kuidagi end kokku võetud. Mul ootamas juba 9 rätikut viimistlemist, täpsemalt siis venitamist.

1 kommentaar:

  1. Jah Roma on tõeliselt mõnus lõng rätikute kudumiseks.
    Aitäh, et mind ka selle lõnga juurde juhatasid ja lahkelt mulle seda muretseda oled aidanud.
    Ka see rätik on kena ja uus tuleb kindlasti kaunimgi veel :)

    VastaKustuta