esmaspäev, 26. september 2011

"Syringa Astra" ja "Margitha"

Kaks rätikut, kaks ilusat nime ja pühendatud kahele väga erilisele inimesele.
Ma ei mäletagi, millal see oli, vist 2010 aasta talvel, kui tutvusin käsitööfoorumi "Isetegija" kaudu ühe fantastilise inimesega. Ta on nii positiivne, täis energiat ja alati olemas. Kui mu kätte sattus Raasiku sirelililla lõng ja sellest valmis rätik, siis polnud kahtlustki, et selle rätiku nimeks saab Astra, Syringa Astra.


Teine rätik, mis mul veel siin blogis näitamata on rätik "Margitha". Kuigi mul endal on juba täiskasvanud poeg, ning kaugel pole aeg, kui võin saada vanaemaks, siis nii vahva on, et saan veel ise oma vanaema hingesoojust ja hoolt nautida. Meie pere Memme on juba 98-aastane. Järgmine rätik on pühendatud talle.



Nüüd ongi vist kõik "vanad võlad" tasutud ja juba valmis rätikud näidatud. Peab end ikka kokku võtma ja ka valmiskootud rätid ka ära viimistlema.

3 kommentaari:

  1. Oh aitäh, mis muud ma oskan kosta.
    Paned mind siin punastama oma kiitustega.
    Kiitma peab hoopis sind ennast, kes sa nii kauneid mustreid lood.
    Nagu näha it oksionil sulle kohta ei antud ja sellest on tõega kahju.
    Soovitan soojalt tee siin oma oksion.
    Olen kindel, et leidub neid , kes on snu rätikutest väga huvitatud.
    Ja kooskudumine tee kah.
    Su blogi püüab juba praegu pilke ja mis veel tulemas on oi, oi, oi.:)

    VastaKustuta
  2. Vapustavad sallid-rätikud! Kohe kõik, viimne kui üks. Imetlen Sinu töid ja loodan salamisi, et ükskord olen ka mina võimeline mustreid looma. Seniks aga jään ootama Sinu uusi mustreid ja vaatan-uurin lootusrikkalt, et ehk paned kunagi paberile ka mõne sirge salli mustri- ma oleks kohe valmis selle lõngas vormistama :)

    VastaKustuta
  3. Vau, kui uhked sallid! Üks kaunim kui teine, ei oskagi lemmikut valida.

    VastaKustuta