laupäev, 17. september 2011

Minu kauaoodatud pitsiblogi!

Olen juba pikka-aega mõlgutanud mõtteid teha endale ka lõpuks blogi, pitsiblogi. Koht, kuhu saaks teistele näitamiseks välja panna pitsrätte, mida ise loonud/kudunud olen. Samuti ka mustreid.
Ja nüüd on ta siis lõpuks sündinud!
Üritan siia tasapisi lisada varem valminud rätikuid ja ka uusi, mis ootavad kannatlikult viimistlemist.
Oma esimesed rätikud kudusin ma teiste loodud mustrite järgi. Tegin siis alles esimesi arglikke samme selles imelises pitsimaailmas. Kuid hing ihkas teha midagi "oma", ainulaadset. Sellist, mida keegi ei olnud veel kirja pannud. Ikka ja jälle piilusin L.Reimanni raamatusse "Pitsilised koekirjad". Sealt sain ma oma inspiratsiooni. Ning ühel päeval see algas. Võtsin lõnga ja vardad ning tüki ruudulist paberit ja pliiatsi. Mustri panin paberile töö käigus. Kudusin ja kirjutasin, kudusin ja kirjutasin. Nii sündis mu esimene "pääsuke", mu päris oma pitsrätik  "Katharina". Miks just "Katharina"? Nimetasin oma esimese rätiku kalli vanaema auks Katharinaks, kes oli pisike kange soome naine. Ta tuli üksi 4 väikse lapsega sõja ajal Eestisse ja elatas oma peret käsitööga. Ka minu kallis vanaema kudus pitsrätikuid. Siin ta siis on, minu päris esimene, see kõige kallim:

3 kommentaari:

  1. Väga vinge algus, igastahes! Muster on väga ilus, mulle meeldib. :)

    VastaKustuta
  2. Su blogi algus on nii kena ja nii soojalt kirjutatud vanaema auks.
    Võtab lausa pisara silma, kui seda loen.
    Sa oled oma vanaema vääriline ja tema rõõmustab sinu tegemiste üle seal kõrgel kindlati.
    Ta on väga uhke sinu üle.

    VastaKustuta
  3. Olen täiesti võlutud sellest mustrist! Lihtsalt imeilus!

    VastaKustuta