pühapäev, 18. september 2011

Midagi aastate tagant ... ja mitte ühtegi "Pääsusaba" !

Koondan siia blogisse ka rätikud, mida olen kunagi kudunud teiste loodud mustrite järgi.
Ma olen kogunud internetiavarustest oma arvutisse üle saja teiste loodud rätiku mustri, kuid kudunud olen ma neist ainult kolme.
Ja nagu juba mu tänase postituse pealkirjast võib lugeda, siis täpselt nii see on - ma ei ole kudunud mitte ühtegi rätikut Evelyn Clark'i disainitud "Swallowtail Lace Shawl" mustri järgi. See on väga ilus muster, kuid seda koovad pea kõik, kes natukenegi kolmnurkset rätti kududa oskavad.
Millest siis kõik üldse alguse sai. Minu päris esimene kootud rätik oli "Feather and Fan Comfort Shawl". Ei mäletagi enam täpselt, kuidas ma selle mustrini jõudsin. Aga internetist ma mustri leidsin ja kuduma asusin. Oi, kuidas ma pusisin ja näpuga järge vedasin. Ei olnud ju see ilusas ruudustikus tingmärkidega, vaid pikkade kirjaridadena ja minu jaoks veel võõrkeeles, mida ma eriti ei valda. Hakkama sain.
Siin ta siis on:

Kootud on see rätik poolvillasest leedu "LAMA" lõngast.
Järgmine, sama mustri, kuid juba minupoolsete täiendustega rätik sündis meie kodumaisest  Raasiku Artisticust.


Lisaks kahele eelpool näidatud rätile on minu varrastel valminud veel kõigile tuntud "Revontuli" ja teine põhjanaabri poolt loodud "Minttumaari". Mõlemad on valminud jälle meie kodumaisest Raasiku lõngast. Neid oli juba lihtsam kududa. Muster oli ilusti ruudustikus kirjas ja tingmärkidega ning õpetuski mulle tuttavas soome keeles!


1 kommentaar:

  1. Sinu käe alt tulevad imelised teosed.
    Olgu nad siis kas sinu omalooming või teiste looming.
    Sa saad hakkama kõigega :D

    VastaKustuta